Oldalunk sütiket (cookies) használ, amit első belépéskor el kell fogadni. A böngésző által eltárolt adatok javítják a böngészés élményét. Rendben!
Termékek Menü

Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek

 

A Petsker.hu webáruház használatával a Felhasználó tudomásul veszi a honlap használatára és szolgáltatásaira vonatkozó általános szerződési és felhasználási feltételeket, az adatkezelési feltételeket és azokat magára nézve kötelezőnek ismeri el, és minden pontjával egyetért.

Tudomásul veszi, hogy bármely termék megrendelése esetén (a “Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával és az “Elolvastam és elfogadom a felhasználási és rendelési feltételeket kipipálásával) a jelen ÁSZF elfogadása, nyilatkozatnak bizonyul és fizetési kötelezettséget von maga után. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.

 

1.§

Üzemeltetői adatok

Cégnév: Nebulan Plusz Kft.
Székhely: 6800 Hódmezővásárhely, Pál utca 9.
Adószám: 25381609-2-06
Cégjegyzék szám: 06-09-022217
Kibocsátó cégbíróság: Szegedi Törvényszék Cégbírósága
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: info@petsker.hu
Bankszámlaszám: 11735067-29911129-00000000

 

2.§

Általános szabályok

A Petsker.hu webáruházban csak az a személy vásárolhat, aki a rendelés során érvényes adatokat ad meg, elfogadja az általános szerződési feltételeket és magára nézve azt kötelező jellegűnek tekinti. Megrendelésével a vásárló kijelenti, hogy megértette és elfogadja a következőket: A weboldalon árult termékek állatokra nézve való biztonsága nem minden állat esetében garantálható azok faj és méretbeli különbségeire való tekintettel, így a vásárló az ajánlások ellenére köteles meggyőződni arról, hogy a megvásárolt termék az állatnak biztonságos, különös tekintettel azon termékekre, amelyek fulladást okozhatnak. Az ezen tiltás ellenére a terméket használókkal szembeni kártérítési felelősség alól a Nebulan Plusz Kft mentesül.

Elektromos termékeink esetén nem vállalunk felelősséget a helytelen töltésből, vagy -használatból eredő károkért vagy sérülésekért.

A termékek kizárólag online rendelhetőek meg. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket az üzemeltető nem fogad el.

Vásárlás regisztráció nélkül is megtehető, de az esetleges törzsvásárlói kedvezményekért és a későbbi kényelmesebb rendelés miatt ajánlott az oldalra való regisztráció.

Regisztráció bármely oldalon a jobb felső sarokban található “Regisztráció” gomb megnyomásával érhető el. Regisztrációhoz kötelezően kitöltendő mezők (hozzászólásoknál rejtve marad):

- vezetéknév, keresztnév

- telefonszám: a szállítási információk pontosításához és a futárszolgálat számára szükséges.

- e-mail cím: rendszerüzenetekhez szükséges, beleegyezés nélkül hírlevelet nem küldünk.

- jelszó

Regisztráció történhet a vásárlás véglegesítése előtt is.

A sikeres regisztrációról a rendszer automatikusan e-mailt küld.

A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat az üzemeltető szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére. A megrendelés akkor lép életbe, ha az online megrendelést e-mail-ben visszaigazolásra került. Ezzel egyidejűleg a megrendelő és a forgalmazó között adásvételi szerződés jön létre. A vételár a termékek mellett feltüntetett fogyasztói ár. A rendelés végösszege tartalmazza a 27%-os általános forgalmi adót. A feltüntetett árak magyar forintban (HUF) értendők. A honlapon feltüntetett árak a szállítási költséget nem tartalmazzák.

A termékoldalakon található termékleírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt. A termék képei némileg eltérőek lehetnek a valóságtól, a terméklapban meghatározott, illetve a megrendelő által kiválasztott terméket és színt kapja a vásároló. A termékek melletti fényképek nem minden esetben utalnak az árban tartalmazott darabszámokra, a terméknevek lehetnek fantázia nevek.

Az árváltozás jogát fenntartjuk.

3.§

Megrendelés

1.         A honlapon a termék nevére vagy a képre kattintva annak részletes leírása jelenik meg. Itt van lehetőség a kívánt terméket a kosárba helyezni (a kosárból a rendelés elküldéséig bármikor kivehet, illetve oda más terméket betehet). Ha a kiválasztott termékből többre van szükség, úgy a mennyiséget be lehet állítani a kívánt értékre. A mennyiségek utólag módosíthatóak a "Kosár" ikon kattintva. A "Kosárbaba rakom" gombra rákattintva az adott termék belekerül a kosárba. Kosarát bármely oldalon legfelül, jobb oldalt található Kosár ikon lenyomásával hozhatja elő, ahol egyenesen továbbléphet a pénztárba a “Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával. Amennyiben még tovább vásárolna, úgy a megjelenő ablakot hagyja figyelmen kívül, a kosárba tett termékeket rendszerünk megjegyzi. A kosár tartalma a regisztrált vásárlók esetében megmarad az oldal elhagyása után is. A vásárlást a "Megrendelés" gombra való kattintással fejezheti be.

2.         A megrendeléshez regisztráció nem szükséges, de ha regisztrál, akkor a későbbi vásárlások alkalmával adatait nem kell újra megadnia. A megrendeléshez az alábbi adatok magadására van szükség: számlázási adatok, szállítási adatok, szállítási mód, fizetési mód. Kérjük, hogy ezeket az adatokat pontosan adja meg, hogy a csomagot megfelelően kézbesíthessük.

A megerősítés oldalon kérjük, ellenőrizze le minden adat helyességét, majd adja le rendelését. A rendelési adatok megerősítését követően a képernyőn megjelenik a rendelés végleges ellenértéke, mely két részből tevődik össze: a rendelt áruk ellenértéke és a szállítási költség. Ha megrendelését elküldte, hamarosan kapni fog egy visszaigazoló e-mailt, ami tartalmazza a rendelésének részleteit és igazolja, hogy megrendelése megérkezett hozzánk. Amennyiben ezt az e-mailt néhány órán belül sem kapja meg, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, a rendelési száma megadásával, hogy egyeztetni tudjunk a további teendőkről. Ezután a rendelést munkanapokon 17:00 óráig feldolgozzuk és egy újbóli e-mailt küldünk, ha a csomag szállítása megkezdődött.

Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, az üzemeltető a vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszautalja a vevő részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül!

A felhasználó teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon jelszava megfelelő titokban tartásáról. A felhasználó ezen felelőssége nem áll fenn, ha jelszava saját hibáján kívül került illetéktelen személy(ek)hez. Az üzemeltető nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő, és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.

 

4.§

Szállítás és fizetés

Webáruházban lehetőség van az alábbi szállítási módokra (a megrendelt termékek számától, súlyától és méretétől függetlenül):

-Házhozszállítás futárszolgálattal/postán maradó - 990.- Ft (az esetleges utánvét költségét a szállítási díj nem tartalmazza!)

A Webáruházban megrendelt termékek házhozszállítását a MPL futárszolgálata végzi. Kézbesítés előtt a megadott telefonszámon egyeztet!

 

- Posta Pont - 990.- Ft (az esetleges utánvét költségét a szállítási díj nem tartalmazza!)

A megrendelt az Ön által megjelölt és kiválasztott posta pontra kézbesítjük ki. A kézbesítést a Magyar Posta végzi.

 

- Személyes átvétel - díjtalan

Személyes átvételt nem minden esetben tudunk biztosítani! Személyes átvétel csak előre (e-mailen vagy telefonon) egyeztetve lehetséges.

 

Fizetési módok:

 

- Utánvétel - 300.- Ft

Fizetés a csomag átvételekor.

 

- Banki utalás - díjtalan

Webáruházunkban megrendelt termékek vételárát a szállítási költséggel együtt a Nebulan Plusz Kft. OTP banknál vezetett 11735067-29911129-00000000 számú bankszámlaszámára is  el tudja utalni.

Az utalás kedvezményezettje a Nebulan Plusz Kft.

Az utalás közlemény rovatában kell feltüntetni a megrendelés számát!

A megrendelt termékek az összeg beérkezését követően kerülnek szállításra.

 

- Bankkártyás fizetés - díjtalan*

Bankkártyás fizetés a Barion rendszerén keresztül történik (bővebb információ: https://www.barion.com/hu/). A tranzakciós díjat a fogyasztóra nem hárítjuk át. *Figyelem: egyes pénzintézetek tranzakciós illetéket számolhatnak fel bankkártyás vásárlás után is. Bővebb tájékoztatásért keresse azt a bankfiókot, ahol számláját vezeti.

 

5.§

Elállási Jog

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni az üzemeltetőnek – feltüntetve ezen a rendelési számát - az alábbi e-mail címre: info@petsker.hu.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 naptári nap elteltével jár le, amelyen a vásárló, vagy az általa megjelölt, a szállítótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalja e költség viselését.

Az elállási jog gyakorlása esetén a vásárlót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, azonban az üzemeltető követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Nem illeti meg a vásárlót az elállási jog:

- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében

- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

- olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását.

Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

A Nebulan Plusz Kft. a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a vásárló részére.

A vásárló köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés a Nebulan Plusz Kft. részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni.

Amennyiben a vásárló élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a Nebulan Plusz Kft. elérhetőségeinek valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését.

A visszaküldött, de az ügyfélszolgálattal előzetesen nem egyeztetett csomagokat nem áll módunkban átvenni.

 

6.§

Jótállás, garancia

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre a 151/2003 (IX. 22.) Kormányrendelet érvényes.
Egyes termékek nem tartós fogyasztási cikkek, élettartamaik korlátozottak.
A jótállási igény bejelentése történhet e-mailben, vagy telefonon. A garancia a termékek postázásának napjától kezdve él. A hozzánk garancia időn belül visszaküldött meghibásodott terméket maximum a megérkezését követő 15 napon belül megjavítva visszapostázzuk, ha ez nem lehetséges kicseréljük, a raktárkészlettől függően. Amennyiben az adott termék nincs készleten úgy vételára áruházunkban levásárolható, vagy értékét készpénzben visszatérítjük. A garancia idő meghosszabbodik annyi nappal, amennyi időt nálunk töltött a javításra várva. A visszaküldött hibás termékeket utólagosan bevizsgáljuk, megsemmisítjük vagy visszaküldjük a gyártónak. A visszaküldés költségeit a vásárló viseli és ezt minden esetben postai úton teheti meg, a küldemény esetleges elvesztése vagy keveredése a feladó felelőssége.

Nem garanciális okok:

- A termék bárminemű hibás működtetése, nem rendeltetésszerű használata.

- A termék szétszedése, leesése, felhasítása stb.

- A környezeti hatásokból eredő meghibásodás, sérülés (beázás, megégés, napsugárzás hatására színvesztés stb.)

- A termék összeszerelése közben alkalmazott túlzott erőhatásból eredő károk.

- Amennyiben a termék akkumulátort tartalmaz, abban az esetben már az első ciklustól gyengül a kapacitása, tehát nem minősül hibának, ha kismértékben gyengül, vagy néhány száz töltés után nem működik.

 

A fent leírt garancia csak az adott termékre vonatkozik, nem terjed ki a termék által okozott más, további tárgyakra.

A garancia és jótállás általános szabályai:

49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

A garanciális igényét jelezze a Nebulan Plusz Kft. elérhetőségeinek valamelyikén írásban, vagy telefonon. A hibás terméket a Nebulan Plusz Kft. 6800 Hódmezővásárhely, Erzsébeti út 5/B (dohánygyár). címre küldje el, a hibajelenségről rövid leírást mellékelni szíveskedjen. A visszaküldött, de az ügyfélszolgálattal előzetesen nem egyeztetett csomagokat nem áll módunkban átvenni.

Fogyasztóvédelem

Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

Online vitarendezési platform Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU 

Az aktuális, 2017.07.11.-től érvényes verzió letölthető ide kattintva